|
Az elit felhasználók számára tervezett intelligens telefonoktól a nagy közönség
számára készült igazi jelenségekig: az okostelefonok népszerűek és a piaci
inváziójuk ékesen bizonyítja ezt.
WebÁruház
|
Az elvárások szerint az intelligens telefon szegmens 2010-ben eléri a
266 millió darabos keresletet, ami gyakorlatilag a nemzetközi mobiltelefon
értékesítés egynegyedét jelenti. Legújabb piackutatások szerint, jelen
pillanatban 4 milliárd ember van világszerte valamilyen mobiltelefon
szolgáltatás előfizetés birtokában, és körülbelül 200 millió okostelefont
adnak el évente, melynek várható növekedése éves 15% lesz az elkövetkező 3-5
évben. Az Acer, mint elismert trend-alakító, azt tűzte ki célul, hogy
2013-ra egyike lesz az első öt forgalmazónak azáltal, hogy kiaknázza azt az
erőt és eszközöket, melyeket a számítástechnika és mobilitás terén magáénak
tudhat.
“A mobiltelefon szegmens növekedésének következő fázisát a fejlettebb
technológiák, valamint az adat- és hangszolgáltatásokhoz kapcsolódó erősödő
igény fogja indukálni az elkövetkező néhány évben. Az Acer szakértelme és
tapasztalatai, melyeket notebook és PC forgalmazóként szerzett, az
okostelefon részleg sikerét nagyszerűen fogja elősegíteni,” - magyarázta
Gianfranco Lanci, az Acer Inc. elnök-vezérigazgatója - “Ha figyelembe
vesszük a személyi számítógépek számának növekedését, láthatjuk, hogy ezt
leginkább az internet hatása okozta, illetve az emberek szükséglete, hogy
kapcsolódjon és barangoljon. Már csak egy apró lépés van a kapcsolódás és a
folyamatosan kapcsolatban maradás szükségessége között. Ezért növekedett meg
ily mértékben a kicsi, hordozható készülékek iránti kereslet ".
A legtöbb felhasználó úgy tekint ezekre az eszközökre, mint a tökéletes
felszerelés ha csevegni, barangolni, vagy emailezni akarnak. Nyilvánvalóan
ez lendítette fel igazán az egyre kompaktabb eszközök iránti igényt. Az Acer
célja tehát az, hogy olyan eszközöket kínáljon, melyek magukban ötvözik a
számítógépek képességeit teljesítmény tekintetében, illetve az olyan fejlett
telefonos tulajdonságokat, mint például a hosszú akkumulátor üzemidő.
Röviden olyan eszközöket, melyek olyan erősek, mint egy számítógép, de
„azonnal üzemképesek”, mint egy telefon.
Ezért tekint az Acer mobil termékeire – okostelefonokra, netbookokra és
notebookokra – úgy, mint web alapú kommunikációs eszközökre, melyek
különböző méretekben és teljesítménnyel kaphatók a változatos felhasználói
viselkedéseknek megfelelően: az egyszerű weben keresztüli információ és
dokumentum eléréstől, egészen az egyre bonyolultabb anyagok létrehozásáig.
Az egykezes eszközök, mint például az okostelefonok, tökéletes választás az
egyszerű webes kapcsolathoz és anyagok, tartalmak eléréséhez. 2,8-tól 6
hüvelyk méretű képernyővel és gyakran teljes méretű billentyűzet nélkül,
ezeket az eszközöket könnyen kezelhetjük egy kézzel is, ha gyorsan és
erőfeszítés nélkül kívánunk internetezni.
A kétkezes eszközök megfelelnek a tartalom- és dokumentum létrehozás, és a
szövegírás feltételeinek is menet közben. A netbookokat azért fejlesztették
ki, hogy megfeleljenek ennek az igénynek. A könnyű és kompakt netbookok
körülbelül 1kg súlyúak, kijelzőjük 8,9 és 11,6 hüvelyk közötti méretű.
Magunkkal vihetjük bárhova, hogy írjunk vagy átnézzünk dokumentumokat,
akármikor csak szükséges.
Multimédia fájlok szerkesztéséhez már jobb grafikára és számítási
teljesítményre van szükség, valamint nagyobb kijelzőre. Röviden egy
notebookra van szükség. A notebookoknak erősebb processzoruk, dedikált
grafikai megoldásuk és a nagyobb kijelzőnek (12”-nél nagyobb) és a teljes
méretű billentyűzetnek köszönhetően bármilyen tartalmat lehetséges velük
feldolgozni.
Manapság az a képesség, hogy egy cég képes a piac számára a tapasztalat eme
folytonosságát nyújtani a netbook/notebook és okostelefon vonalon keresztül,
kritikus fontossággal bír. A tapasztalat folytonossága a felhasználók
számára a biztonság érzetét kelti, egy közös Acer élményt. Az Acerrel
bármikor, bárhol kapcsolatban lenni nem kívánság, hanem maga a valóság.
Az okostelefonok fogyasztó piacon való megjelenésükkel, a felhasználók
megtalálták a választ arra az egyre növekvő igényükre, hogy az interneten
keresztül hozzáférhessenek információkhoz és tartalmakhoz, e-mailhez és
mindenekelőtt a közösségi hálózatokhoz bármikor, bárhol.
Az Acer kétségtelenül egyike azon vállalatoknak, amelyek nagyban
hozzájárultak az okostelefonok terjesztéséhez a fogyasztói piacon,
köszönhetően technológiailag innovatív és könnyen használható eszközeinek
széles skálájának, mellyel egy egyre inkább mobilis és interaktív
kommunikációba vonta be a felhasználókat.
Amikor a legapróbb részletekig kidolgozott szemet gyönyörködtető formák a
legjobb technológiákkal találkoznak, megszületnek az új Acer okostelefonok,
eszközök kifinomult stílussal és modern dizájnnal. Kiegészítők, csordultig
tele egyéni vonásokkal, melyeket mindig magával vihet és mutogathat akár.
A teljes termékkínálat három egyedi vonalból áll:a beTouch, a neoTouch, és a
Liquid. Egyre közelebb állnak a fogyasztók igényeihez, és az Acer nagyon is
tisztában van azzal, hogy azok messze nem egyformák. Ezért van az, hogy az
Acer célja az, hogy meghatározza a “megfelelő” terméket az egyes ügyfelek
számára felhasználói preferenciái alapján. Minden felhasználó értékeli az
egyszerűséget és az Acer sokat fektet abba, hogy fejlessze a felhasználói
élményt az ergonómia, a felhasználói felület, az alkalmazások és a tartalmak
területén.
|