A Gartner elemzőcég adatai szerint az idei első negyedévben az
Acer a világ harmadik legnagyobb PC gyártója.
A
6,8 százalékos piaci részesedést a vállalat
elsősorban régióinak exponenciális fejlődésével érte el.
A Gartner 2007. első negyedéves előzetes adatai szerint a
számítógépek világpiaca 8,9 százalékos növekedést mutat 2006.
ugyanezen időszakához képest. Az Acer tavalyhoz
képest 46,1 százalékos növekedési rátát teljesített − ez
ötszöröse a teljes piaci növekedésnek, és a legjobb teljesítmény az
IT ipar öt legnagyobb gyártója közül.
„Most dobtunk piacra két korszakalkotó notebook dizájnt,
hogy megfeleljünk a lakossági és professzionális felhasználók
különböző igényeinek és elvárásainak” – mondta el az Acer Inc.
elnöke. Gianfranco Lanci hozzátette: „Egy cég ipari
terméktervezése összhangban van annak
márka-pozícionálásával és jellemzőivel, elengedhetetlen része a
versenyképességnek, egyszerű és kézzelfogható kommunikációt biztosít
a termékek és a vásárlók között. Számunkra a dizájn fontos
eleme márka-értékeink kommunikációjának: a notebookjaink
minősége képviseli az Acer misszióját, miszerint egyszerűen
használható és megbízható termékeket gyárt.
Az Acer megőrizte vezető pozícióját az EMEA notebook
szektorában, és vezető gyártó Spanyolországban, Olaszországban,
Franciaországban, Oroszországban, Csehországban, Lengyelországban és
Svájcban. Ugyanezen szektorban a második legnagyobb gyártója
Németországnak, Hollandiának, Ausztriának, Belgiumnak, Dániának,
Görögországnak és Dél-Afrikának.
Az Acer 2007 első negyedévében megőrizte vezető pozícióját az
orosz és cseh összesített PC piacon is, Oroszországban 10,8
százalékos, Csehországban 15,4 százalékos piaci részesedéssel.
Az Acer a dizájnt fontos kommunikációs csatornának tekinti a
márka értékeiről: az azonnaliság és minőség, amit az új notebookok
képviselnek, megegyezik az Acer fejlesztési hozzáállásával. Az Acer
számára az új design egy alkalmas eszköz arra, hogy a legkülönbözőbb
igényeket is alkalmas megoldásokkal elégítse ki. Az új TravelMate és
Aspire notebookok pont az ezen tökéletesség iránti elkötelezettséget
tükrözik.
"Az új design egyedülálló termékidentitást jelképez,
és tervezés szerint különbséget tesz az Acer fogyasztói és
kereskedelmi célcsoportjai között. Követi az Acer új
kategóriarendszerét, melynek nyomán létrejöttek a külön
Fogyasztói és Kereskedelmi részlegek. A dizájnelemek és stílus
egyértelműsége még hatásosabbá teszik az Acer hordozható eszközeinek
kommunikációját.” – tette hozzá Lanci.