Jótállás feltételek és garancia
kiterjesztések minden termékkörre - összefoglaló
Tegyük
fel, Ön véletlenül összecsukja a notebookját úgy, hogy a golyóstoll
a kijelző alatt marad és emiatt elreped az LCD panel. Ez Ön szerint
garanciális esemény? Az Acer szerint az lehet.
Jótállás. Tartós fogyasztási cikk megvásárlásánál ez az egyik
legfontosabb paraméter, amivel kapcsolatban egy valamire való
(leendő) vásárló biztosan nem felejt el tudakozódni. De mit is takar
ez a szó tulajdonképpen?
Tényleg csak röviden: a
jótállás azt jelenti, hogy a kereskedő, ill. a kereskedő mögött álló
gyártó garantálja, hogy egy bizonyos időtartamon belül a termék
kifogástalanul fog működni - vagyis a jótállás a vásárlói bizalom
egyik alap pillére. Megfordítva a dolgot, a
jótállási feltételeken és a szervizháttér komolyságán, működésén
keresztül biztosan lemérhető a gyártó elkötelezettsége vásárlói
felé.
Az
Acer 30 éves fennállása alatt - de akár csak az utóbbi évben,
Magyarországon is -, rendkívül sokat tett az Acer termékeket
vásárlók elégedettségéért. Mára háztól-házig szervizszolgáltatással,
profi diszpécser és javító bázissal áll a vevők és nem utolsó sorban
az Acer Partnerek szolgálatában, de ami talán még kézzelfoghatóbb, a
jótállási feltételek, garancia kiterjesztések terén is rendkívül
attraktív megoldásokkal lát el bennünket.
A
garanciális feltételekről az Acer hivatalos oldalán olvashat
bővebben (itt többek között letölthető formában megtalálhatók a
pixelhiba irányelvek is):
ACER webhely
Garanciális idők csak címszavakban a főbb termékcsoportok
tekintetében:
Kézi eszközök (PDA, PNA) - 1 év, beszállításos
Notebook - 1 év*, beszállításos
Üzleti PC / Veriton sorozat - 3 év, beszállításos
Üzleti PC / Power sorozat - 1 év, beszállításos
Felhasználói PC - 1 év, beszállításos
Monitor - 3 év, beszállításos
Projektor - 2 év, beszállításos
*Notebookok
esetén az egy év alapgarancia egyben Nemzetközi Utazó Garancia (ITW
= International Traweller Guarantee) is, ami annyit tesz, hogy a
vásárlástól számított egy éven belül a garanciális igény nem csak
Magyarországon, hanem minden Acer képviselettel rendelkező
országban érvényesíthető!
A
fentieken túl a legtöbb termék garanciája az AcerAdvantage programon
keresztül ki is terjeszthető!
AcerAdvantage program webhely
Az Acer garancia kiterjesztés egy raktárról megvásárolható termék,
melyet a végfelhasználó egyszerű lépésekben érvényesít az Acer felé.
A garancia kiterjesztést nem kell az érintett termékkel együtt
megvásárolni, elegendő, ha a végfelhasználói számla keltezésétől
számított 360 napon belül regisztrálásra kerül.
A
végfelhasználónak a garancia kiterjesztés megvásárlásából származó
haszna nyilvánvaló, de ezen túl egyéb járulékos hasznokat is hordoz,
melynek előnyeit közvetlenül, vagy közvetve (újabb eladás
lehetősége, a vevő erősödő bizalma, kinyilvánított elkötelezettsége
a márka iránt, stb.) az Acer Partnerek is élvezik.
"Véletlen Sérülés Garancia"?!
Nos
igen, ilyet kizárólag az ACER-nél talál: a Véletlen Sérülés
Garancia a kiterjesztett időszakon (összesen 3 év) belül - az
esztétikai sérüléseken kívül -, mindenfajta fizikai sérülésre
(tehát a fent említett életszagú balesetre is) vonatkozik!
Garancia-kiterjesztések? Melyek ezek?
Íme néhány a legkeresettebbek közül
SV.WNBAF.EE6
Notebook garanciakiterjesztés a 2.
évre (regisztrálás a termék vásárlásától számított 360 napon belül)
SV.WNBAF.EE2
Notebook garanciakiterjesztés a 2.
és 3. évre (regisztrálás a termék vásárlásától számított 360 napon
belül)
SV.WNBAF.EE3
Notebook garanciakiterjesztés a 2.
és 3. évre + véletlen sérülés garancia az 1., 2. és 3. évre
(regisztrálás a termék vásárlásától számított 90 napon belül)