A Klick Computer Hungary Kft. minőségpolitikája
Cégünk a minőség fogalma alatt a vevői követelmények, elvárások, és kívánságok teljesítését érti. Kiemelt figyelmet fordítunk ügyfélkapcsolati rendszerünk további fejlesztésére, vevőink igényeinek gyors rugalmas teljesítésére, a pontosságára, a vállalt határidők betartására, a szakmai színvonal növelésére. Ez a minőségnek, a vevőközpontúságnak a piaci versenyképesség tekintetében meghatározó tényezőkénti elismerését és kezelését jelenti. A megrendelőink, vevőink részéről igényelt minőségi elvárások jobb megismerése érdekében hatékony marketingmunkát, az általunk nyújtott szolgáltatás vevői értékelésének folyamatos ismeretével fejlesztési tevékenységet végezünk. Cégünk gazdasági sikeréhez jelentős mértékben hozzájárul a versenyképes, üzembiztos szolgáltatás. Első számú feladatnak tekintjük az informatikai és a telekommunikációs rendszerek szerelési, telepítési és egyéb szolgáltatási területünkön a minél magasabb piaci részesedés elérését, a vásárló elégedettség folyamatos magasabb szintre történő emelését.
Ennek érdekében:
· a partnereinkkel, beszállítóinkkal hosszú távú, mindkét fél számára előnyös kapcsolatot alakítunk ki, · a megrendelők elvárásainak magas színvonalon próbálunk eleget tenni, · szolgáltatásunkkal kapcsolatos vevői és dolgozói véleményeket értékeljük, · az elért szolgáltatási minőségünk fenntartását a műszaki, technikai hátterünk korszerűsítésével, a bevezetett
MSZ EN ISO 9001: 2001
minőségirányítási rendszerünk működtetésével biztosítjuk.
A Klick Computer Hungary Kft. minden dolgozója tudja, hogy személyes munkája fontos a vállalkozás sikeréhez, ezért törekszik a tökéletes munkavégzésre.
A vezetőség elkötelezett a követelmények teljesítésére és a minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztésére.
Miskolc, 2004.04.22.
Ádám Gábor ügyvezető igazgató
|
|